Jakie usterki najczęściej dolegają Volvo i jak się przed nimi chronić? Odpowiedź brzmi: co model, to inne problemy. Nie sposób wszystkich wymienić.
Wskażemy jednak kilka typowych usterek, z którymi zgłaszają się do nas Klienci. Oczywiście pomijając standardowe prace serwisowe, jak wymiana klocków czy oleju .
Z czym więc spotykamy się najczęściej?
- Alternator nadający się do wymiany lub regeneracji po około 150 tys. km w Volvo V50,
- Konieczność czyszczenia przepustnicy powietrza w Volvo S40, co około 30 tys. km,
- Awaria siłowników klapy bagażnika,
- Układ kierowniczy podatny na uszkodzenia w modelu S60,
- Błąd czujnika filtra cząstek stałych Volvo V50.
Jednak niezależnie od pojawiających się usterek, z racji na nasze doświadczenie jesteśmy w stanie błyskawicznie je zdiagnozować i wyeliminować. W końcu, w tym się specjalizujemy .